Obsługa programu OnDemand 3D i otwieranie badania tomograficznego z płyty

Dowiedz się jak otworzyć badanie tomograficzne wykonane w naszej pracowni i jak obsługiwać program do przeglądania badań w 3D.

Obsługa programu OnDemand 3D Communicator

W programie pracujemy na dwóch modułach: Dental i 3D, które możemy zmieniać po kliknięciu na ikonę Aktywowano w lewym górnym rogu. Moduł 3D służy do przeglądania badania w trzech płaszczyznach. Moduł Dental służy do przeglądania płaszczyzn badania wzdłuż wyznaczanych przekrojów. W zależności od celu analizy badania możemy przełączać między trybami przeglądania, np. Panorama, TMJ,… W tym module można wykonać także łuk/krzywą transektalną.

 

Kliknij TU, aby pobrać instrukcję programu OnDemand 3D Communicator. Instrukcja opisuje:

  • instalację programu
  • otwieranie badań
  • aktualizację bazy implantów

OnDemand 3D - diagnoza stomatologiczna

OnDemand 3D - linijka 2D i 3D

OnDemand 3D - planowanie implantu

Problem z otwarciem badania tomograficznego na płycie CD

Badanie tomograficzne nie otwiera się z płyty lub pulpitu? Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Sprawdź, czy na komputerze nie są zainstalowane programy antywirusowe (Avast, McAfee lub inne) - wyłącz/wstrzymaj ochronę na czas przeglądania badania. Sprawdź, czy zainstalowany antywirus nie przeniósł plików przeglądarki badań do kwarantanny, jeśli tak przywróć je. Jeśli badanie dalej się nie otwiera, przejdź do nastepnego kroku.
  2. Sprawdź, czy jesteś zalogowany jako Administrator, kliknij prawym przyciskiem myszy na plik CD-Viewer (widoczny po otwarciu płyty lub folderu z badaniem) i wybierz "Uruchom jako Administrator". Jeśli badanie dalej się nie otwiera, przejdź do kolejnego kroku.
  3. (Dla starszej wersji programu OnDemand 3D). Pobierz plik instalacyjny AceRedist dostępny pod tym linkiem (kliknij). Otwórz plik i przenieś plik instalacyjny AceRedist.msi np. na pulpit. Jeśli program nie był wcześniej zainstalowany, postępuj zgodnie z kreatorem instalacji. Po zakończonej instalacji otwórz badanie, klikając dwukrotnie na CD-Viewer, następnie postępuj zgodnie z komunikatami, aby zainstalować przeglądarkę badań. Jeśli po instalacji przeglądarki dalej występuje problem z otwarciem badania, zainstaluj ponownie plik AceRedist.msi. Tym razem po kliknięciu w plik instalacyjny wybierz najpierw opcję „Reinstall or Repair Microsoft Access database...”, potem opcję „Reinstall Microsoft Access...”.

Jeśli dalej masz problem z otwarciem płyty, skontaktuj się z managerem lokalnej placówki radiologicznej ESDENT (kliknij).